Тема: Закріплення знань про
букву «Ка» та її звукове значення
Тип уроку: урок - подорож
Мета:
-
закріпити знання про букву, вивчену на
минулому уроці, та звуки, які
позначає літера
К к; вправляти дітей у
звуковому аналізі слів з
буквою КК; удосконалювати
техніку читання
учнів;
-
розвивати розповідне мовлення, збагачувати
словник;
-
виховувати позитивне ставлення до тварин.
Обладнання:
каса букв, фішки на позначення звуків; презентація.
Хід уроку.
І. Організація класу.
1. Перевірка готовності
2. Повідомлення теми і мети уроку.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
-Діти, годі вже вам гратись, час настав уже займатись
Ви за мною поспішайте, в
подорож всі вирушайте.
Ми сьогодні йдем до школи, як
цікаво, як чудово,
Бо ця школа не проста, бо ця
школа лісова.
- А яких тварин ви знаєте, що живуть в лісі?
- Щоб потрапити у ліс треба двері відчинити,
А ці двері не прості, а ці двері чарівні,
Пропускають лиш кмітливих, до роботи не лінивих
Труднощів хто не боїться, що задумав, те здійсниться.
Лише трішки пригадайте і у ліс той вирушайте.
- Яку букву вивчали на попередньому
уроці?
- Які звуки вона позначає?
- Де знаходиться у словах?
- А хто про цю букву вивчив віршик?
- Ось ми зайшли у ліс і на нашому шляху
з’явився Лісовичок.
- Як ви думаєте, чому ми зустріли його
першим?
- Знаєте, він мені сказав, що допоможе
нам дібратися до Лісової школи, якщо ми відгадаємо його загадку.
Кругленький, м’якенький, з хвостиком,
з ниток зроблений.
Куди торкнете, туди і покотиться.
На «К» починається на «К» кінчається.
( клубочок)
- Вірно, куди він покотиться, туди нас
і дорога поведе.
ІІІ.
Вивчення нового матеріалу.
1. Котиться наш клубочок далі до Лісової школи. А ось і
чарівна галявина, на ній є завдання,
хто їх виконає, тому клубочок покаже далі дорогу до нашої Лісової школи.
а)
читання складової таблиці
На грибочках написані окремі склади, діти
складають із них слова.
2. Робота з Букварем ( с. 79)
а) А ось і кролик. Він причаївся тихенько,
бо не може виконати завдання. Йому
тітонька Сова сказала відновити слова та зробити звуковий аналіз, а він не знає
як це зробити. Допоможемо йому?
( читання
слів, звуковий аналіз)
б)
читання промінчиків слів.
Фізкультхвилинка
У країні казочок жив веселий Колобок.
Разом
з ним усі звірятка
Вишикувались на зарядку.
Похитали
головою,
Раз – притупнули ногою,
Руки
вгору піднесли,
Трішки ними потрясли,
Нахилились
вправо, вліво,
Та цього іще замало.
Руки
вгору, руки вниз,
Раз присіли, піднялись.
Головою
похитали
Й працювати знов почали.
3. А
он і білочка. Вона дуже сумна, бо не може зірвати шишку, яка заховалась між
густих ялинових гілок. Спробуйте допомогти Білочці
дістатися до шишок.
а) гра «Склад прочитай – слово відгадай»
б) А он за
деревом сховався Вовк із своїм завданням. Йому потрібно виписати в кросворд
великі літери і прочитати слова. Допоможемо йому
1. Кіт, мАк, соБака, кавА, сіНо. КАБАН
1. Кіт, мАк, соБака, кавА, сіНо. КАБАН
2. Банан, кОса, гоРа, Сани, рУка,
пісоК. БОРСУК
в) А Лисичка спостерігала за такою подією.
Вона ж полюбляє курятину, та коли підкралася до будинку, ось що побачила.
а) Читання тексту вчителем
-
Що робила квочка у саду?
-
Який птах прилетів у садок?
-
Що хотів зробити шуліка?
-
Хто захистив квочку та курчат?
-
Що ви думаєте про Марійку?
б) Словникова робота
в) Повторне читання учнями
г) Роз’єднання слів, робота в зошиті (с.18,
№ 3)
д) Ось
і Лісова школа.
-
Давайте послухаємо, що зараз там вивчають.
- Демонстрація уривку з «Уроків тітоньки Сови» на літеру «Ка»
ІУ. Підсумок
- Ось ми і виконали всі завдання
Чарівного клубочка. Побували
з вами у Лісовій школі.
- На уроці всі ви гарно працювали і
відповідали
- Яку букву сьогодні закріплювали?
- Про що ще цікавого дізналися?
- І ось за ваші гарні відповіді наш
Чарівний клубочок дарує вам чарівні ключики, які допоможуть вам надалі
відчиняти двері до Країни знань.(
вручення чарівних ключиків)
Немає коментарів:
Дописати коментар