вівторок, 15 листопада 2016 р.

Математика 1 кл.Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Складання прикладів і задач за допомогою малюнків. Розпізнавання геометричних фігур за характерними ознаками.

Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Складання прикладів і задач за допомогою малюнків. Розпізнавання геометричних фігур за характерними ознаками.
Мета: -  Закріплювати навички табличного додавання і віднімання числа 3.
               Вправлятись  у складанні та розв'язуванні задач;
-         розвивати уміння порівнювати, доводити;
-         виховувати старанність в роботі, бажання працювати.
Обладнання: малюнки звірят, лічильні картки, схеми задач, картки для гри „Телефон", малюнок Гнома, геометричні фігури, комп'ютер, монети.

                                               Хід уроку

I. Організація класу.
- Відгадайте загадку.
                  Вона буває на обличчі кожного, коли ми радіємо.
                  Вона приносить щастя в дім. Її не можна купити.
                  Вона нічого не коштує, а дає нам багато. (Усмішка)
- Які слова допомогли відгадати загадку?
- Посміхайтесь під час спілкування! Будьте завжди привітні, усміхнені. Нехай тепло вашої посмішки зігріває людей, що поруч з вами.
- Подаруйте один одному веселу посмішку.

II. Актуалізація опорних знань і вмінь.
- Діти, до нас завітав Гном, який теж дарує вам свою посмішку. Він мені розповів, що давно мандрує світом і впевнений, що саме ми йому допоможемо. Приніс нам чарівний вузлик, який ніхто і ніде не міг розв'язати. Розраховує на нашу допомогу. Допоможемо йому? (Так)

     1.  Математична розминка
1. Продовж речення:
- Збільшити - це означає........
- Зменшити - це означає.......
- Результат дії додавання - це.....
- Результат дії віднімання - це.....
- Задача складається із........
- Щоб знайти невідомий доданок, треба.......

2. Гра „Кмітливчик" із використанням слайдів-шоу на комп'ютері.
- Хто здогадається, яка цифра в сумі ховається? 4 + 3 =......
- Хто здогадається, який доданок від нас ховається? 6 +.....= 9
- Хто здогадається, яка відповідь у задачі ховається?
                       
- А яка відповідь у вірші ховається?
          Біг зайчисько Куций Хвіст,
         Сім морквинок мамі ніс.
         По дорозі три він з’їв,
         Скільки мамі залишив?
ІІІ. Повідомлення завдань уроку.
       Мотивація навчальної діяльності.
- Діти, щоб розв’язати чарівний вузлик Гнома, нам треба виконати ряд завдань, а саме:
          1. Закріпити вивчені таблиці додавання і віднімання.
          2. Вправлятися в складанні і розв’язуванні задач.
          3. Розвивати свої вміння порівнювати, доводити.
          4. Бути працьовитими, старанними.

- А щоб виконати ці завдання, які прислів’я ми візьмемо з собою на урок?

IV. Закріплення і повторення вивченого. Розвиток математичних знань.
        1. Гра „Телефон” із комп’ютерним супроводом слайд-шоу.
        - Вправа „Мікрофон” – учні розв’язують приклади

                8 – 3 =      3 + 2 =       1 + 3 =       9 – 2 =
                                         - Телефонує Сова. Вона повідомляє, що Гному розв’язати
                                           чарівний вузлик вирішили допомогти і звірята. Ну, а якщо в
                                           них щось не буде виходити, ми завжди допоможемо.





            2. Робота в парах. Скласти задачу за схемою і малюнком ( с. 64  №1.)
- Який тип задачі?
- Складіть задачу на знаходження невідомого доданку?
- Підкажіть, де знаходиться схема до цієї задачі?

         3. Робота з підручником ( с.64.№ 2)
- Ось подивіться на скорочений запис і складіть задачу про Гномика, який купував м’ячі.
                 Великих – 6 м’ячів
                 Малих - ? м’ячів                  10 м’ячів

    4
     - Порівняйте не обчислюючи.
        3 + 1 * 3 + 6                7 + 3 * 5 + 3                   3 + 4 * 3 + 2

4. Фізкультхвилинка із комп’ютерним супроводом слайд-шоу.
  -  Із звірятами дружить лісовичок Ох. І він буде дуже радий з вами відпочити.

5. Каліграфічна хвилинка.
- Запишіть найбільше одноцифрове число (9)
         

6. Робота над задачею .
- А сорока хоче придбати конверт без марки, але не знає, скільки треба грошей.
- Розв'яжемо задачу
- Прочитайте завдання.
- Складіть задачу.
- Що означає дешевше?
- Який це тип задачі? ( на зменшення числа на кілька одиниць)
- Запишемо розв'язок з коментуванням 10-3 = 7 (коп.)

7. Робота в зошиті з друкованою основою (с.32)
    - Знаєте наш Гномик випадково зустрівся з героями казки «Незнайко та його друзі» і завдання  у своєму вузлику приготував і для них.

8. Знайди зайву фігуру

            
- Доведи, чому вона зайва?


V. Підсумок уроку
                  Продовж речення:
                        - Сьогодні на уроці я навчився....
                        - Що сподобалось?
                        - Оцінювання.
                        - Спробуємо розв’язати вузлик?
                        - Дякую за працю.

                        - Молодці! 

Немає коментарів:

Дописати коментар