Тема: Вправи і задачі на
засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3. Задачі на збільшення
(зменшення) числа на кілька одиниць. Складання прикладів і задач за допомогою
малюнків. Розпізнавання геометричних фігур за характерними ознаками.
Мета: - Закріплювати навички табличного
додавання і віднімання числа 3.
Вправлятись у
складанні та розв'язуванні задач;
-
виховувати
старанність в роботі, бажання працювати.
Обладнання:
малюнки звірят, лічильні картки, схеми задач, картки для гри „Телефон",
малюнок Гнома, геометричні фігури, комп'ютер, монети.
Хід
уроку
I. Організація класу.
- Відгадайте загадку.
Вона буває на обличчі
кожного, коли ми радіємо.
Вона приносить щастя в
дім. Її не можна купити.
Вона нічого не коштує,
а дає нам багато. (Усмішка)
- Які слова допомогли відгадати загадку?
- Посміхайтесь під час спілкування! Будьте завжди привітні,
усміхнені. Нехай тепло вашої посмішки зігріває людей, що поруч з вами.
- Подаруйте один одному веселу посмішку.
II. Актуалізація
опорних знань і вмінь.
- Діти, до нас завітав Гном, який теж дарує вам свою
посмішку. Він мені розповів, що давно мандрує світом і впевнений, що саме ми
йому допоможемо. Приніс нам чарівний вузлик, який ніхто і ніде не міг
розв'язати. Розраховує на нашу
допомогу. Допоможемо йому? (Так)
1. Математична розминка
- Збільшити - це означає........
- Зменшити - це означає.......
- Результат дії додавання - це.....
- Результат дії віднімання - це.....
- Задача складається із........
- Щоб знайти невідомий доданок, треба.......
2. Гра „Кмітливчик" із використанням слайдів-шоу на комп'ютері.
- Хто здогадається, яка цифра в сумі ховається? 4 + 3 =......
- Хто здогадається, який доданок від нас ховається? 6
+.....= 9
- Хто здогадається, яка відповідь у задачі ховається?
- А яка відповідь у вірші ховається?
Біг зайчисько Куций Хвіст,
Сім морквинок мамі ніс.
По
дорозі три він з’їв,
Скільки мамі залишив?
ІІІ. Повідомлення
завдань уроку.
Мотивація
навчальної діяльності.
- Діти, щоб розв’язати чарівний вузлик Гнома, нам треба
виконати ряд завдань, а саме:
1. Закріпити вивчені таблиці додавання
і віднімання.
2. Вправлятися в складанні і
розв’язуванні задач.
3. Розвивати свої вміння
порівнювати, доводити.
4. Бути працьовитими,
старанними.
- А щоб виконати ці завдання, які прислів’я ми візьмемо з
собою на урок?
IV. Закріплення і
повторення вивченого. Розвиток математичних знань.
1. Гра „Телефон” із комп’ютерним
супроводом слайд-шоу.
- Вправа „Мікрофон” – учні
розв’язують приклади
8 – 3 = 3
+ 2 = 1
+ 3 = 9
– 2 =
![](file:///C:/DOCUME~1/Admin/LOCALS~1/Temp/msohtml1/01/clip_image004.jpg)
-
Телефонує Сова. Вона
повідомляє, що Гному розв’язати
чарівний
вузлик вирішили допомогти і звірята. Ну, а якщо в
них
щось не буде виходити, ми завжди допоможемо.
2. Робота в парах. Скласти задачу
за схемою і малюнком ( с. 64 №1.)
- Який тип задачі?
- Складіть задачу на знаходження невідомого доданку?
- Підкажіть, де знаходиться схема до цієї задачі?
3.
Робота з підручником (
с.64.№ 2)
- Ось подивіться
на скорочений запис і складіть задачу про Гномика, який купував м’ячі.
Великих – 6 м’ячів
Малих - ? м’ячів 10 м’ячів
№4
- Порівняйте не обчислюючи.
3 + 1 * 3 + 6 7 + 3 * 5 + 3 3 + 4 * 3 + 2
4. Фізкультхвилинка із комп’ютерним супроводом слайд-шоу.
- Із
звірятами дружить лісовичок Ох. І він буде дуже радий з вами відпочити.
5. Каліграфічна хвилинка.
- Запишіть найбільше одноцифрове число (9)
6. Робота над задачею
.
- А сорока хоче придбати конверт без марки, але не знає,
скільки треба грошей.
- Розв'яжемо задачу
- Прочитайте завдання.
- Складіть задачу.
- Що означає дешевше?
- Який це тип задачі? ( на зменшення числа на кілька
одиниць)
- Запишемо розв'язок з коментуванням 10-3 = 7 (коп.)
7. Робота в зошиті з друкованою
основою (с.32)
- Знаєте наш Гномик випадково зустрівся з
героями казки «Незнайко та його друзі» і завдання у своєму вузлику приготував і для них.
8. Знайди зайву фігуру
- Доведи, чому вона зайва?
V. Підсумок уроку
Продовж речення:
- Сьогодні на
уроці я навчився....
- Що сподобалось?
- Оцінювання.
- Спробуємо
розв’язати вузлик?
- Дякую за
працю.
- Молодці!
Немає коментарів:
Дописати коментар