Тема: Складання задачі,
яка містить поняття «стільки ж» .Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання
і віднімання числа 3.
Мета: - Закріплювати навички табличного
додавання і віднімання числа 3.
Формуати вміння розв’язувати
задачі, що містять поняття «стільки ж», вдосконалювати навички усної лічби;
-
розвивати
навички самостійної роботи;
-
виховувати
охайність і наполегливість.
Обладнання: предметні малюнки, лічильні картки,
схеми задач, геометричний матеріал, комп'ютер.
І. Організація учнів до уроку.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
-
Ми сьогодні навчимося складати і розв’язувати
задачі, які містять поняття «стільки ж», та продовжимо роботу над засвоєнням
таблиць додавання і віднімання числа 3.
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
1. Усний рахунок.
-
Гра
«Мовчанка»
- Я показую число, а учні сигналізують віялом відповідь.
2. Каліграфічна хвилинка
- Учні в зошитах записують приклади, а ті, що працюють біля дошки, вписують результати обчислень на даху будиночків.
( 6 і 4; 1 і 9; 3 і 4; 5 і 2; 2 і 8)
-
Що помітили незвичного? (У всіх випадках, крім одного. Сума становить
10. А в одному – 7)
-
Цифру
7 пропишіть каліграфічно 7 разів.
Розкажіть все про це число?
1. Самостійна робота
-
Розв’яжіть
приклади ( робота за варіантами)
І в.
ІІ в.
8 – 3 – 3 = 2 + 2 + 3 = 6 – 2 – 3 = 2 + 2 + 2 =
9 – 1 – 3 = 7 + 3 – 2 = 4 – 3 – 1 = 7 + 3 – 1 =
Фізкультхвилинка.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Робота над задачами нового типу.
Усвідомлення поняття стільки ж.
-
Покладіть ліворуч 4 кружечки. Праворуч
покладіть стільки ж. Скільки кружечків праворуч? ( 4 )
-
Коли
в одній групі й в другій групі однакова
кількість предметів, говорять: ліворуч
стільки ж, скільки і праворуч.
-
Яким
іншим словом можна замінити вираз стільки ж ( Однаково)
-
Подивіться
на ось цей скорочений запис і складіть задачу.
-
Як ви
думаєте, що означає слово «стільки ж»? (та
сама кількість)
-
Про
що ця задача?
-
Що
означає число 5? (кількість червоних
кубиків)
-
Що
означає «стільки ж»? (таку саму кількість,
тобто 5)
-
Про
що питається в задачі?
-
Який
вираз складемо для розв’язання задачі? (запис
розв’язання і відповіді у зошитах)
2. Робота з підручником. ( с. 55 № 3)
-
Робота
над задачею проводиться аналогічно до попередньої задачі.
-
Скласти і розв’язати задачу за малюнком .
І бджілка - 3 л
Скільки разом?
-
Записати задачу самостійно після колективного
розбору.
3. Робота з геометричним матеріалом.
- Перед вами зашифроване слово.
( кола з числами 6, 3, 1, 8, 2, 5, 4)
- Розшифрувати нам допоможуть ці геометричні фігури, у кожній з яких записаний числовий вираз:
6 + 2 10 - 2 4 - 2 6 - 5 3 + 3 9 - 5
-
Якщо правильно обчислите значення виразів,
дізнаєтесь цифру, якій відповідає літера. Обчислюйте усно, а результати
записуйте в зошит, а праворуч літеру, що відповідає цій геометричній фігурі:
-
Ключ
до шифру:
8 - Е 5 - К 2 - Л 1 - С 6 - В 4 - А ( веселка)
ІУ. Підсумок уроку.
-
Ось бачите, ми починали урок згадуючи магічне
число 7 і завершили склавши слово веселка. А веселка – це перемога і мир.
-
А як ви вважаєте. А ми з вами є переможцями?
-
Бажаю
вам ще багато перемог у житті - великих і малих. Сміливо крокуйте до свого
берега Перемоги, бо життя – прекрасне і варте на ці перемоги.
Немає коментарів:
Дописати коментар