середа, 1 квітня 2020 р.

2 квітня 2020 р.

Математика

Тема: Поняття "дріб". Читання та запис дробів. Чисельник і знаменник дробу.

1. Пропоную переглянути відео



2. Для закріплення ознайомтеся з поясненням у підручнику с. 122 - 123 у № 751, 753, 754
3. Виконайте завдання № 752, 755, 756
4. Розв'яжіть задачі с.124 № 757, 758
Пропоную звернути увагу на запис умови

№ 757

Придбали
Віддали
У цирк
У театр
240 кв.
420 кв.
1/4   - ? кв.
1/6   - ? кв.        ? кв.
                                                                                       Напишіть тут фігурну дужку
№ 758

Було
Продали
Жіночих
Чоловічих
280 н.
150 н.
1/4   - ? н.
1/3   - ? н.          на ? н. >
                                                                              Напишіть тут дужку цікавих носиків

Природознавство

Тема:  Корисні копалини України

1. Пройти тестування по попередній темі ( в зошиті)

1. Форми земної поверхні це:
а) рівнини, горби, яри, гори;
б) гори, яри, галявини, узлісся;
в) рівнини, горби, полонини.
2. Ділянки земної поверхні, високо підняті над рівнинами, — це:
   а) горби;        б) гори;      в) балки.
3. Північ  України – це:
а) височина;     б) рівнина;       в) низовина.
4. Причиною утворення ярів є:
а) горбиста поверхня;
б) часті зливи, що розмивають пухкий ґрунт;
в) знищення рослинного покрову внаслідок над­мірного випасання худоби;
г) виорювання ґрунту впоперек схилів;
ґ) виорювання ґрунту вздовж схилів;
д) висаджування на схилах дерев та кущів.

5. Встанови відповідність
1. Рівнини       а)  борозенки, що перетворюють­ся на
                              великі й  глибокі, з крутими схилами  
                              заглиблення;
2. Горби          б)  ділянки земної поверхні, буже  підняті 
                              над  рівнинами;
3. Яри              в)  великі простори суші, з майже рівною 
                              поверхнею;
4. Гори             г)  підвищення на рівнині.
6. Форми земної поверхні:
а) одноманітні;        б) різноманітні.

2. Перегляньте відео


3. Опрацювати с.107 - 112 

4. Основні поняття для кращого запам'ятовування можна записати у зошит



Немає коментарів:

Дописати коментар