вівторок, 31 березня 2020 р.

 1 квітня 2020р


Математика
             Тема:  Ділення багатоцифрових чисел на 10, 100, 1000 з остачею. Задачі на спільну роботу.

1.Пояснення про ділення багатоцифрових чисел на 10, 100, 1000 з остачею
-         Знайдемо значення виразу 

     8 5 : 10
      ˄
  80   5
-         Яке найближче число до 85 ділиться на 10 без остачі? 
-         Так. Це 80. 80 поділити на 10, буде 8.      85-80=5
Тому 85:10=8 (ост. 5)

-         Розглянемо вираз
-         1654:100 
-         Яке найбільше число ділиться на 100? (1600)
Тоді 1654:100, буде 16, а 54 одиниці становитимуть остачу.

1654:100=16 (ост. 54)

2.Опрацювання пояснення в підручнику,  с.119 №742
-         Розгляньте записи і самостійно уважно прочитайте пояснення про ділення на 10, 100, 1000 з остачею.

-         Отже, щоб виконати ділення на 10, 100, 1000, потрібно знайти, скільки в числі всього відповідно десятків, сотень, тисяч.

Це і буде ціле число, а те, що залишилося, - остача.

3. Обчислити приклади з остачею № 743       

4. Знайти значення виразів, обчисливши письмовим способом
     по діях № 744

5. Розв'язати задачі
- на вміщення № 745
- на спільну роботу № 746
- на порівняння № 747


Українська мова

Тема.   Роль прислівників - синонімів у мовленні.

1. Творча вправа
        1.Пошир опис необхідними за змістом прислівниками, що в дужках.
        2.Підбери заголовок і запиши текст.
    … дихає вільна земля. Вітерець … колише свіжі запашні       трави, … перебирає листочки на гілках дерев, … гойдає         стебельце квітів. Пагорби … вкриті червоними                 тюльпанами. Як жар горять вони … .
       (Легко, ніжно, ледь-ледь, вільно, навкруги, скрізь).

2. Нагадайте, що таке синоніми?

3. Виконайте завдання до вправ 327, 328.

      (виконати всі завдання до вправ, розповідь про веселку також)

4. Перегляньте слайди

Я у світі


Переглянути презентацію

Опрацювати статті у підручнику с. 127 - 131 


            Літературне читання (на 01.04.та 02.04.)

Прочитати твір Михайла Чабанівського  "Вірний" 
(с.101 - 108) та дати письмові  відповіді на питання


Немає коментарів:

Дописати коментар