1 квітня 2020р
Математика
Тема: Ділення багатоцифрових чисел на 10, 100, 1000 з остачею. Задачі на спільну роботу.
1.Пояснення про ділення багатоцифрових чисел на 10,
100, 1000 з остачею
-
Знайдемо
значення виразу
8 5 : 10
˄
80 5
-
Яке
найближче число до 85 ділиться на 10 без остачі?
-
Так. Це
80. 80 поділити на 10, буде 8.
85-80=5
Тому 85:10=8 (ост. 5)
-
Розглянемо
вираз
-
1654:100
-
Яке
найбільше число ділиться на 100? (1600)
Тоді 1654:100, буде 16, а
54 одиниці становитимуть остачу.
1654:100=16 (ост. 54)
2.Опрацювання пояснення в підручнику, с.119 №742
-
Розгляньте
записи і самостійно уважно прочитайте пояснення про ділення на 10, 100, 1000 з
остачею.
-
Отже, щоб
виконати ділення на 10, 100, 1000, потрібно знайти, скільки в числі всього
відповідно десятків, сотень, тисяч.
Це і буде ціле число, а те,
що залишилося, - остача.
3. Обчислити приклади з остачею № 743
4. Знайти значення виразів, обчисливши письмовим способом
по діях № 744
5. Розв'язати задачі
- на вміщення № 745
- на спільну роботу № 746
- на порівняння № 747
Українська мова
Тема. Роль прислівників - синонімів у мовленні.
1. Творча вправа
1.Пошир опис необхідними за
змістом прислівниками, що в дужках.
2.Підбери заголовок і запиши
текст.
… дихає вільна земля.
Вітерець … колише свіжі запашні трави, … перебирає листочки на гілках дерев, …
гойдає стебельце квітів. Пагорби … вкриті червоними тюльпанами. Як жар горять
вони … .
(Легко, ніжно, ледь-ледь, вільно, навкруги, скрізь).
2. Нагадайте, що таке синоніми?
3. Виконайте завдання до вправ 327, 328.
(виконати всі завдання до вправ, розповідь про веселку також)
4. Перегляньте слайди
Я у світі
Переглянути презентацію
Опрацювати статті у підручнику с. 127 - 131
Літературне читання (на 01.04.та 02.04.)
Прочитати твір Михайла Чабанівського "Вірний"
(с.101 - 108) та дати письмові відповіді на питання
(с.101 - 108) та дати письмові відповіді на питання
Немає коментарів:
Дописати коментар