понеділок, 20 квітня 2020 р.

21 квітня 2020 р.
Математика

Тема: Повторення вивченого матеріалу
1. Обчислити приклади
 а) № 830 с.135
- 1 і 2 приклади письмово;
3 і 4 - по діях; 
5 і 6 - в стрічку, нагадавши правила.

б) Кругові приклади № 832, використовуючи усні способи обчислення.

2. Розв'язати задачі  
№ 829, № 833 с. 135 
та № 837 с.136

Українська мова

Тема: Складання твору-опису за аналогією до даного «Берізка».

1.  Прочитайте твір «Калина», до якого необхідно написати аналогічний твір.
Калина
 Калина - невисокий, але пишний кущ. Вона росте на вологих місцях, у лісі, в лузі, садять калину і біля хати.
Весною вона зацвітає запашним білим цвітом. Кожна квіточка, ніби дівчина в білій хустині. Восени важкі грона калини червоніють, ягоди наливаються цілющим соком.
Взимку кущ калини особливо гарний. Кругом біліє сніг, а червонясті кетяги палахкотять, мов ліхтарики.
Калину люблять здавна і шанують люди за її красу і лікувальні властивості.
2.  Бесіда за змістом твору:
-        Яка це рослина?
-        Де вона любить рости?
-        Яка калина весною?
-        Яка вона восени і взимку?
-        За що люди люблять і шанують калину?

 3. Відгадування загадки:                                                                         Стрімко вибігли на гору
          Дві подружки білокорі.
          Дощик їм полоще кіски
          Звуть подружок цих ...   ? ( відгадайте)
 4. Складання «павутинки».
- Ми зараз спробуємо скласти «павутинку слів» до слова «берізка».
- Яка вона? 
З чим можна її порівняти? 
Що робить берізка ?


                            красуня                   ніжна        
                                                              



             струнка              БЕРІЗКА             тендітна


                                                                                                
                       білокора                   загадкова
                                   
                              журиться     тягнеться (до сонечка)              
5.  Складання плану:
 1. Яка це рослина?
 2. Де вона любить рости?
 3. Яка рослина весною?
   4. Яка вона влітку, восени, взимку?
 5. За що люди люблять і шанують берізку?
6. Робота над словами і словосполученнями, які можна використати в тексті: 
Берізка, струнка, тендітна, білокора, тоненькі гнучкі віти, клейкі листочки, усміхається, кіски, розпустила, сережки, кучеряві зелені шати, ніби палаюча свічка, виблискує сріблом, наче снігуронька, милувати очі.   

7. Написання твору в зошит.

- При написанні твору використовуйте слова із «павутинки», словосполучення, пам'ятайте про будову тексту, контролюйте своє письмо. Стежте за каліграфією та орфограмами.     

Немає коментарів:

Дописати коментар