19 січня 2021 р.
Я досліджую світ (природознавство)
Зв'язок між порою року та погодою. Природні та рукотворні (штучні) об'єкти. Дикорослі й культурні рослини.
1. Щоденні новини :
Назвіть пору року, число, місяць, день тижня, погоду.
- Як змінилася погода?
- Які зміни ви помітили в живій природі?
- Які в неживій?
2.Перегляньте відео
VIDEO
або перейдіть за посиланням :
https://www.youtube.com/watch?v=FpFb6EsbBg0
3. Пограємо у гру і пригадаємо, які об'єкти є природними, а які рукотворними.
VIDEO
або перейдіть за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=9S1rpR1Itcw
Подивіться навколо себе. Знайдіть у себе вдома рукотворні та природотворні тіла. Порахуйте та порівняйте їх. Яких об'єктів ви нарахували більше? Подумайте, чому?
4. Перегляньте відео. Пригадайте, які рослини ми називаємо культурними, а які дикорослими? Чому?
VIDEO
або перейдіть за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=GOPyrnbA3ns
Українська мова
Монологічне висловлювання. Читання вголос та виразно коротких текстів. Письмо букв на позначення звуків. Письмо слів, речень з вивченими буквами.
Сьогодні пропоную попрацювати за презентацією
https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vSXdC2rBchkO-mI-YMccUoregDIyhAqY0DDG1WrY36wQmgQ_mBPrsPqApE7BvL2LogeB0ET66F30PT8/pub?start=false&loop=false&delayms=3000
Текст для читання на випадок проблем з загрузкою
За наступною презентацією виконайте письмові завдання в зошиті.
або перейдіть за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vS8B897FLFpIWf5uLKneWLNIC-6Q5NNlfzgc8EoOdvLlSP0ZBTNJemfs24G1v3MqiuhD0mHw_z108lb/pub?start=false&loop=false&delayms=3000
(завдання на випадок проблем з загрузкою)
1. Записати рядок букв К к
2. Записати з'єднання по три рази кожне: Ки Ко Кл Кві
3. Записати слова, вставляючи пропущені букви:
Іван_о, Слав_о, Алін_а, _илин_а.
4. Записати речення писаними буквами.
Максимко і Оксанка смакували кавуном.
5. Записати утворені слова:
Лак, мак, сік, клас, ліки, кіно, смак, сумка, сокіл, осика, ківі, вікно, квас.
Математика
Лічба об'єктів навколишнього світу. Ознайомлення з поняттям і терміном "задача". Структурні елементи задачі. Розпізнавання геометричних фігур.
Розпочнемо з усного рахунку.
Прослухайте невеличке відео, в якому познайомлять вас з таким поняттям як задача
VIDEO
або перейдіть за посиланням
До кожної задачі, яку будемо розв'язувати, будемо записувати коротку умову, яка буде складатись з головних слів.
Отже, давайте підсумуємо почуте.
Задача
У годівничці сиділо 3 горобчики. До них прилетіло ще 2 горобчики. Скільки горобчиків стало в годівничці?
Зразок запису задачі в зошиті.
Сиділо - 3 г. С. - 3 г.
Прилетіло - 2 г. П. - 2 г.
Стало - ? г. С. - ? г.
3 + 2 = 5 (г.) 3 + 2 = 5 (г.)
В.: стало 5 горобчиків. В.:стало 5 горобчиків.
Ми ще не вивчили з вами всіх букв, тому головні слова будемо записувати лише першою буквою.
Задачі бувають різних видів.
Робота в зошиті
(від попередньої роботи пропустіть 4 клітинки)
- Запишіть числа в порядку спадання
1 5 3 9 2 7 10
- Розв'яжіть і запишіть задачі
Задача 1
Задача 2
Перегляньте відео, пригадайте, які геометричні фігури ви знаєте
VIDEO
Я досліджую світ:
соціальна та здоров'язбережувальна галузь
Світ професій.
VIDEO
або перейдіть за посиланням :
Немає коментарів:
Дописати коментар