понеділок, 18 січня 2021 р.

19 січня 2021 р.

Я досліджую світ (природознавство)

Зв'язок між порою року та погодою. Природні та рукотворні (штучні) об'єкти.  Дикорослі й культурні   рослини. 

1. Щоденні новини: 

Назвіть пору року, число, місяць, день тижня, погоду. 

- Як змінилася погода?

- Які зміни ви помітили в живій природі?

- Які в неживій?

2.Перегляньте відео

або перейдіть за посиланням :

 https://www.youtube.com/watch?v=FpFb6EsbBg0

3. Пограємо у гру і пригадаємо, які об'єкти є природними, а які рукотворними.

 або перейдіть за посиланням: 

 https://www.youtube.com/watch?v=9S1rpR1Itcw

Подивіться навколо себе. Знайдіть у себе вдома рукотворні та природотворні тіла. Порахуйте та порівняйте їх. Яких об'єктів ви нарахували більше? Подумайте, чому?

4. Перегляньте відео. Пригадайте, які рослини ми називаємо культурними, а які дикорослими? Чому?

або перейдіть за  посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=GOPyrnbA3ns


Українська мова

Монологічне висловлювання. Читання вголос та виразно коротких текстів. Письмо букв на позначення звуків. Письмо слів, речень з вивченими буквами.

Сьогодні пропоную попрацювати за презентацією

      

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vSXdC2rBchkO-mI-YMccUoregDIyhAqY0DDG1WrY36wQmgQ_mBPrsPqApE7BvL2LogeB0ET66F30PT8/pub?start=false&loop=false&delayms=3000  

Текст для читання на випадок проблем з загрузкою


За наступною презентацією виконайте письмові завдання  в зошиті.

                                     або перейдіть за посиланням

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vS8B897FLFpIWf5uLKneWLNIC-6Q5NNlfzgc8EoOdvLlSP0ZBTNJemfs24G1v3MqiuhD0mHw_z108lb/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

(завдання на випадок проблем з загрузкою)

1. Записати рядок букв К к
2. Записати з'єднання по три рази кожне:                                                                     Ки  Ко  Кл  Кві 
3. Записати слова, вставляючи пропущені букви:
    Іван_о,  Слав_о,  Алін_а,  _илин_а.
4. Записати речення писаними буквами.
      Максимко і Оксанка смакували кавуном.
5. Записати утворені слова:

   Лак, мак, сік, клас, ліки, кіно, смак, сумка, сокіл, осика, ківі, вікно, квас.

Математика

Лічба об'єктів навколишнього світу. Ознайомлення з поняттям і терміном "задача". Структурні елементи задачі. Розпізнавання геометричних фігур.

Розпочнемо  з усного рахунку. 


Прослухайте невеличке відео, в якому познайомлять вас з таким поняттям як задача
або перейдіть за посиланням

До кожної задачі, яку будемо розв'язувати, будемо записувати коротку умову, яка буде складатись з головних слів. 

Отже, давайте підсумуємо почуте.

                                        Задача
У годівничці сиділо 3 горобчики. До них прилетіло ще 2 горобчики. Скільки горобчиків стало в годівничці?

Зразок запису задачі в зошиті.

Сиділо - 3 г.                            С. - 3 г.
Прилетіло - 2 г.                      П. - 2 г.
Стало - ? г.                              С. - ? г.
3 + 2 = 5 (г.)                            3 + 2 = 5 (г.)                  
В.: стало 5 горобчиків.          В.:стало 5 горобчиків. 

Ми ще не вивчили з вами всіх букв, тому головні слова  будемо записувати лише першою буквою.

Задачі бувають різних видів. 

Робота в зошиті
(від попередньої роботи пропустіть 4 клітинки)

- Запишіть числа в порядку спадання
1   5   3   9   2   7   10

- Розв'яжіть і запишіть задачі
Задача 1
Задача 2


Перегляньте відео, пригадайте, які геометричні фігури ви знаєте


Я досліджую світ:
соціальна та здоров'язбережувальна галузь

Світ професій.

або перейдіть за  посиланням  : 


Немає коментарів:

Дописати коментар