Тема.
Складання таблиць
додавання й віднімання числа 2. Складання
й розв’язування прикладів і задач. Віднімання за допомогою
числового променя. Просторова фігура:
циліндр.
Мета:
-
познайомити
з таблицею додавання і віднімання числа 2; вдосконалювати навички розв’язання
задач на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, вчити додавати і
віднімати числа, користуючись числовим променем, познайомити з просторовою
фігурою - циліндром;
-
виховувати
наполегливість, почуття взаємодопомоги.
Обладнання:
предметні малюнки, презентація.
Хід
уроку
І. Організація учнів до уроку.
До роботи швидше в клас!
Біля парти станем чемно –
Плине час хай недаремно.
Будемо старанні і уважні всі.
Сядемо рівненько на місця свої.
І. Актуалізація опорних знань учнів.
2. Повторення додавання і віднімання числа 1
(
за допомогою сигнальних карток)
- Вчитель диктує приклади на додавання
і віднімання 1, а учні – піднімають віяло з відповіддю.
3. Робота в парах.
- Один учень називає число, менше від
10, а другий – доповнює його до 10
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
- Сьогодні ми будемо вчитись додавати і
віднімати число 2. Будемо складати таблиці додавання і віднімання числа 2
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Пояснення вчителя.
Учитель записує на дошці 2 приклади
таблиці додавання, а учні називають відповіді і записують приклади в зошити.
Далі по черзі учні називають приклади і відповіді. Учитель пише таблицю на
дошці, учні – в зошити.
Аналогічно проводиться робота над
складанням таблиці на віднімання числа 2.
Діти читають
таблицю і звертають увагу на її будову: перший доданок змінюється, а другий
сталий і дорівнює 2, сума зростає на 1.
Учні самостійно пробують пояснити, як
побудована таблиця віднімання числа 2.
2. Робота з підручником. ( с.59)
№ 1. Додавання і віднімання за числовим
променем.
-
Працюючи з числовим променем, слід пам’ятати:
-
Користуючись числовим променем, дізнайтеся, скільки
всього додали? Скільки всього відняли?
Фізкультхвилинка.
ІУ. Закріплення вивченого матеріалу.
1. Робота в зошитах із друкованою основою
( с.30)
- Запустити вітряк, порівнявши числа (№ 1)
-
Відшукати котові пари чобіт та підрахувати їх кількість ( № 2)
2.
Робота за підручником ( с.59 № 2, 3)
-
Додай по 2, починаючи з 4
-
Відніми по 2, починаючи з 9.
-
Скласти приклади за малюнками і розв’язати.
3. Розв’язування задач.
-
Скласти і розв’язати задачі про результати полювання Кота в чоботях (
зошит с. 30 № 3)
-
Читання задачі з підручника с.59 № 5.
- Додай по 2, починаючи з 4
-
Відніми по 2, починаючи з 9.
-
Скласти приклади за малюнками і розв’язати.
3. Розв’язування задач.
-
Скласти і розв’язати задачі про результати полювання Кота в чоботях (
зошит с. 30 № 3)
-
Читання задачі з підручника с.59 № 5
Після детального аналізу задачі сильніші учні самостійно розв’язують задачу, решта під керівництвом вчителя. ( 1 + 1 + 5 = 7)
Після детального аналізу задачі сильніші учні самостійно розв’язують задачу, решта під керівництвом вчителя. ( 1 + 1 + 5 = 7)
- За скороченим записом:
прямокутників - 4 шт.
кругів - ? шт, на 1 більше
4.
Самостійна робота по варіантах ( с.59 № 4)
У. Робота з геометричним матеріалом.
Знайомство з просторовою фігурою: циліндр.
Знайомство з просторовою фігурою: циліндр.
-
Молодці, діти, ви багато встигли зробити на уроці.
-
Що найбільше запам’яталось?
-
В яких завданнях виникали труднощі?
-
Ось і пора нам урок закривати,
Просимо тільки не забувати:
Кожного дня і кожну хвилину
Математику треба добре знати!
Немає коментарів:
Дописати коментар